torsdag 30 januari 2014

Mina bokplaner

Lena ställde några frågor om mina planer att ge ut en bok:

Varför vill du ge ut en bok Gilbert?
Svar: Jag vill berätta för andra handikappade om mig. "Se här har ni en person med handikapp som lever ett bra liv. Jag har kämpat och mått dåligt i mitt liv, men idag mår jag bra faktiskt, det gör jag". Det är det jag vill berätta om!

Hur ser dina bokplaner ut?
Svar: Jag ska söka pengar från olika fonder så att jag har råd att ge ut boken. 

Hur tänker du göra reklam för boken?
Svar: Jag vill informera på olika mötesplatser, hos kommunen, polisen, brandkåren, ambulansen. På ungdomshem och fängelser kan jag säga: "Varför sitter ni här? Skriv en bok! Jag har lyckats - det kan ni också!".

Hur kommer du att känna dig när boken är klar?
Svar: Det kan inte beskrivas! Lycka! Jag kommer att vara stolt och glad för allt jobb jag har lagt ner på boken.

Vad vill du göra med pengarna du tjänar på din bok?
Svar: Jag vill ut och resa i världen. Sen kommer Lena och jag att skriva bok nummer två om resorna. De böckerna ska handla om hur det är att resa när man är handikappad.

Vad händer nu?
Svar: Nu tar jag en paus från bloggen för att lägga ner hela min själ på arbetet med boken. Men jag tror jag börjar blogga igen till sommaren, för då är det så mycket roligt som händer.



11 kommentarer:

  1. Så spännande Gilbert........"resan" Du nu har framför Dig vad det gäller att skriva en bok......!!!! Jag hoppas att Du kommer att få tid över för bloggen också framöver......se är så roligt att följa Dig..!!!!
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag smittas av din entusiasm och tror, nej vet, att allt är möjligt!

    SvaraRadera
  3. lycka till gilbert
    lars koloni 66

    SvaraRadera
  4. Jag ser verkligen fram emot boken !!! Kram

    SvaraRadera
  5. would like to thank you for the work you have made in writing this article. I am wish the same best work from you in the future as well kind regards
    I'm having a small issue I cant seem to be able to subscribe your rss feed, I'm using google reader by the way.
    This post is really helpful for some1 who has been having difficulties with this situation. I have looked at a number of resources but to no avail. I will

    Ro water purifier
    UF water purifier
    Hydrogen water bottle

    SvaraRadera
  6. Ski Tours | Skiing Directory | SEO Links | DNN Forum | Sledges Włochy | Ski Holidays Blog | Ski Forum | Ski Holidays Croatia News Summer | Falkensteiner Hotels | Dolomites
    Few months ago i was reading something about it. You did good job here.

    Brother Ink Cartridges

    SvaraRadera
  7. The wise person has long ears and a short tongue.
    I have saved this page because I found it distinctive. I might be quite interested to know more news on this. Thanks a lot!
    shopbymark

    SvaraRadera
  8. I lately read about blogengine and i was questioning for those who could tell me where i may very well be in a position to discover decent training or videos on ways to use blog engine correctly? Thanks alot
    A cool blog post right there mate ! Thanks for the post .


    TOP Google Ranking On Your Site

    SvaraRadera
  9. Took me time to read all the feedback, however I really loved the article. It proved to be very useful to me and I am positive to all the commenters here! It is always good when you cannot only learn, but additionally engaged! I am certain you had pleasure writing this article. Anyway, in my language, there usually are not much good shopbymark

    SvaraRadera
  10. ery use
    Just dis te loads a lot more swiftly, although you seem to have a great deal additional material. The only issue I've had is with the header, which seems less wshopbymark

    SvaraRadera
  11. article that may work.
    I wonder how you got so good. HaHa! This is really a fascinating blog, lots of stuff that I can get into. One thing I just want to say is that your design is so perfect! You certainly know how to get a girls attention! Im glad that youre here. I feel like Ive learned something new by being here.
    sodium hypochlorite amazon
    china air purifier
    korean air purifier brands

    SvaraRadera