måndag 17 september 2012

Jag känner mig ledsen

Ibland är jag arg, det är en känsla i kroppen som jag vill få ut. Då kan jag skälla på den som jag är arg på. Jag hoppas att den personen förstår mig. Jag har försökt så många gånger att prata lugnt, men det går inte. Jag måste ha ut det arga. Det kan vara något jag har haft inom mig väldigt länge.

Precis när jag fått ut det arga känns det bra. Men sen kan jag inte sova på natten, för då är jag upprörd och arg. Sen går det arga över till att jag blir ledsen.

Men jag är glad att jag har fått det argsinta ur mig.

4 kommentarer:

  1. Så skönt att Du har fått det argsinta ur Dig! Det är också ledsamt efteråt när man har blivit arg, men ibland så "rinner bägaren över" och de tror jag att vi alla har upplevt!
    JAG TYCKER DET ÄR SKÖNT ATT DU KAN SÄTTA ORD PÅ DINA KÄNSLOR!!!!
    KRAM MAMMA

    SvaraRadera
  2. Hej Gilbert ! Det är kloka ord du skriver. Alla människor känner så här ibland . Också tycker jag att det är viktigt att få ut ilskan eller besvikelsen.
    Tänk så synd det är om dem som stänger in sina känslor. De mår nog bara sämre efterhand.
    Stor kram från Ankie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ankie, Du är inte bara en pärla, DU ÄR ETT HELT PÄRLHALSBAND!!!
      KRAAAAAM Kerstin

      Radera
  3. Det känns skönt att få höja rösten ibland då man är arg. Känslorna måste få utlopp för dem ibland. jag förstår precis vad du menar :) / Mathilda

    SvaraRadera