tisdag 17 december 2013

Tina var min ledsagare

Jag träffade Tina för några veckor sedan. Tina var min ledsagare för flera år sedan, hon var den bästa. Det var roligt att träffa henne igen. Men vi missförstod varandra så hon stod och väntade vid café Fenix och jag stod vid café Fantasi, och då skrattade vi för vi är två kålsupare båda två.

Håret har växt på henne sedan jag träffade henne förra gången, och så har hon mognat till sig. Hon sa till mig att jag också har mognat till mig. Hon märkte att jag har förändrats, och det tycker jag är bra.

När hon var ledsagare åt mig brukade hon följa med till biljarden. Hon var alltid med på tisdagar och på slutspel.

Det är roligt för mig att ha ledsagare för då kan man göra olika saker. Annars är man låst. Tina är den bästa ledsagare jag har haft faktiskt. Vi kommer att ha kontakt med varandra, för livet.

Jag har träffat henne flera gånger på stan och en dag träffade jag henne på Sommarro. Då fick jag hennes telefonnummer och en kram.

3 kommentarer:

  1. Tina är alltid lika pigg och glad......!!!

    SvaraRadera
  2. nice information its usefulness and significance is overwhelming the way you covered all the basic necessary information is really impressive good work keep it up
    I am not capable of see this website properly on my cellphone
    I precisely desired to appreciate you all over again. I do not know what I might have followed in the absence of the entire recommendations contributed by you on such field. It was actually a very troublesome problem for me, however , finding out the very professional tactic you treated it took me to cry for delight. Im thankful for the advice and hope that you recognize what an amazing job that you are putting in teaching others using your blog post. I know that you havent met any of us.


    TOP Google Ranking On Your Site

    SvaraRadera
  3. So use the product/products or service personally before you register as an affiliate to see if it can really deliver what it promises there is a lot of stuff out there that does not. If you did this then youre one of the credible and living testaments aware of the advantages and disadvantages to build trust. Your customers will sSarah Berger

    SvaraRadera