söndag 28 november 2010

Invigning av Pias toalett

Jag klipper bandet

Mamma och jag åkte i lördags till Pia och Rickard. De hade invigningsfest för sin nyrenoverade toalett. Jag fick klippa bandet, men saxen var lite trög.

Pias dotter Ida var med och hennes tjej Jenny från Malmö.

Först fick vi en drink då vi firade toaletten. Sen bjöds vi på baconlindade kycklingfileér och klyftpotatis med sås. Jag drack en starköl. Efterrätten var glass och ananas. Det var mycket gott.

Efter maten drack jag en god drink. Det var så gott att jag vill köpa en flaska då jag åker till Tyskland i sommar. Jag kommer inte ihåg vad den heter så det ska jag ta reda på.

Vi hade så trevligt och satt och pratade hela natten. Mamma och jag undrade vart tiden tagit vägen.

6 kommentarer:

  1. Jag har aldrig hört talas om en toalettfest tidigare. Låter kul!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har Gilbert!!!! Den här kommer att ligga ibland mina favoriter.Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Jag älskar att läsa Din blogg - ser fram emot nästa inlägg!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Vad trevligt att läsa om ditt liv. Kram kusin vitamin

    SvaraRadera
  5. Nu kan alla se att Du har varit delaktig i att inviga Pias och Rikards toalett - häftigt!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  6. Det var en trevlig kväll det där med väldans god mat :)

    SvaraRadera