torsdag 4 november 2010

Mitt liv

Jag och min katt Tove

Jag heter Gilbert. Jag föddes 1970 i Helsingborg. Där bodde jag och mina föräldrar i 8 år. Sedan flyttade vi till Önnestad där vi bodde i en radhuslägenhet. Den var fin och där trivdes jag bra. Jag var scout och fick  hugga ved och bo i tält. Jag var allergisk mot gräspollen så jag bara nös och nös. När jag fyllde år kom min pappa och farmor och hälsade på.

När jag var ungefär 20 år flyttade jag till ett gruppboende i Kristianstad. Det var ett helt nybyggt boende. Där var fint men jag trivdes inte alls så jag ville bara komma därifrån. Därför flyttade jag hem till min mamma och bodde där i ett år.

Sen fick jag en servicelägenhet på Sommarro, i B-trappan på femte våningen. Efter några år fick jag en finare lägenhet i A-trappan och här bor jag nu. Den ligger på tredje våningen och har inglasad balkong. Här trivs jag mycket bra.

1 kommentar:

  1. Så bra Du har berättat om Ditt liv, Gilbert!!!!
    Kram mamma

    SvaraRadera