torsdag 15 mars 2012

Möte på Röda Korset

Röda Korsets soffhörna

Jag bjöd med mamma till Röda Korset idag. Jag ville att hon skulle se hur fint där är. Lena var också med. Mamma tyckte att det var mysigt. Jag bjöd henne på kaffe för att jag tycker att hon är en sån fantastiskt bra morsa.

Vi har en hörna på caféet där vi brukar sitta, vi kallar det för Gilbert och Lenas soffhörna. Här satt vi och pratade om allt möjligt. Jag hade med mig min dator och vi försökte klura ut hur man kan klicka på Facebook-knappen för att bloggen automatiskt kommer in på Facebook. Men vi vet inte riktigt om vi har gjort rätt.

Ni som läser bloggen, kan ni hjälpa oss? Är det rätt knapp?

3 kommentarer:

  1. Nu har du gjort så bra reklam för Röda Korsets fik. Tänk om vår soffhörna inte är ledig nästa gång?

    SvaraRadera
  2. Tack för en mysig förmiddag tillsammans med Er!!!!

    Ps. Jag provar med att trycka på facebook knappen så får vi se vad som händer!!??

    SvaraRadera
  3. Grattis på namnsdagen GILBERT !! Kram

    SvaraRadera