onsdag 13 november 2013

Med kompisar på O´Learys

Jag, Lotta, Lena, Ralf och Lisa gick till O´Learys en kväll. Vi hade bestämt att vi skulle träffas där klockan sju. Ralf och Lisa åkte tåg från Malmö. Det var jätteroligt att träffa dem igen.

Jag åt godaste hamburgaren, det var inget fel på den. Jag blev verkligen mätt. Den var så stor att Lotta fick hjälpa mig att dela den. Och så var det pommes frites till.

Det var fint på O´Learys men Lena  tyckte att ljudet var för högt för hon satt precis vid en TV-skärm där de visade en hockeymatch. Hon gillar inte sport.

Ralf och Lisa gick lite tidigare för de skulle med tåget. De berättade sen att tåget hade gått sönder i Lund så Lisas man fick åka och hämta dem.

Det var faktiskt en fin kväll, det var det!

5 kommentarer:

  1. Ralf o Lisa är jättetrevliga, så jag förstår att Ni hade en trevlig kväll....Lotta o Lena går ju inte heller av för hackor....skoj att Ni träffas så här tillsammans då o då....!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi är ett härligt gäng. Jag vet att Ralf redan planerar och ser fram emot nästa träff som blir i Malmö. Hoppas jag slipper hockeyn då bara!

      Radera
  2. Så kul att ni har träffats igen ! Låter hur trevligt som helst...ja förutom oljudet då....Kram

    SvaraRadera
  3. Det var riktigt roligt att träffas igen, tycker både jag och Ralph. Synd att tiden gick så fort men som man säger...tiden går fort när man har trevligt. Det var också kul att få träffa Lotta och vi ser framemot fler möten. Ja, som sagt blev vi stående i Lund men som tur var kunde Thomas, min man, hämta oss. Ha det gott, Gilbert!

    SvaraRadera