måndag 13 december 2010

Bortbytta skor

Mamma och jag bjöd Lena på glögg och pepparkakor. Vi satt länge och planerade hur jag och Lena ska lägga upp arbetet med bloggen och boken som vi ska skriva tillsammans. När mamma gått hem skrev vi ett nygg inlägg i bloggen. När sedan Lena skulle gå hem så tyckte hon att skorna kändes lite annorlunda. Då ringde jag och frågade mamma om hon hade tagit Lenas skor. Det var så att både mamma och Lena hade likadana skor. Det hade hon!

Mamma kom tillbaka och både hon och Chip var alldeles snöiga för det var snöstorm ute. Vi skrattade alla åt det som hänt.

3 kommentarer:

  1. Ja, som de kan bli....men vi fick oss ett gott skratt!
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Super snygg blogg Gilbert!
    Nu följer jag med spänning din bok...
    Kul det där med skorna... även jag fick mig ett gott skratt:-)))

    Ha de varmt & gott i vinterkylan / med kramar från kusinen Marie

    SvaraRadera
  3. Jag sitter här och ler med hela ansiktet..Kan se händelsen framför mig!! Tack!!

    SvaraRadera