måndag 7 februari 2011

Lite sen sist

Kattskrället

Jag har ju tagit bort en tablett sen sist och jag har mått bra hela veckan. Så jag har tänkt att gå till biljarden i morgon. Mamma och moster Britt följer med. Mamma har varit med då och då, men det är första gången för Britt. Hon har sagt länge att hon vill titta på när jag spelar. Vi åker bil dit och kanske äter vi middag där också.

Tove kissade igen i min säng. Hon som var här från HS-service upptäckte det och jag ringde till mamma. Jag var helförbannad på kattskrället. Hon ska få mer medicin för jag vill inte att det ska hända igen. Så nu stänger jag dörren igen till mitt rum, Tove får inte gå in där, det får hon acceptera.

I fredags åt jag pizza hemma hos mamma. Jag åt en med salami, det var gott. Mamma åt kebabrulle. Jag drack två öl och mamma drack rött vin. Det är sällan vi beställer pizza. Sen vilade jag i helgen.

5 kommentarer:

  1. Jag förstår att Du är besviken på Din katt Tove nu när hon har kissat i Din säng igen. Det verkar som om hon tror att hon äger hela huset (syns ju tydligt på bilden) -vi får väl se om vi kan få ordning på de - de är ju Du som betalar hyran!!!!
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Hon tycker väl att sängen är mycket skönare än kattlådan :)

    SvaraRadera
  3. Vilken katt, kanske skulle ha en såndär i tyg i stället! Det är mjuka, tysta och kissar definitivt inte i din säng! ; )
    Bra att du inte är yr som förra veckan! Yr ska man bara vara om man råkat dricka ett par goda öl för mycket, eller hur Gilbert, men det sparar vi till i sommar! Då är det min tur att bjuda på pizza och öl vid er fina stuga!
    kramar
    Bella

    SvaraRadera
  4. Ha, Du är rolig - jag längtar efter att få träffa Dig !
    Kram Gilbert

    SvaraRadera
  5. Jag är ledsen att jag fick förhinder i måndags. Vi ses i morgon! Kram

    SvaraRadera