torsdag 21 april 2011

Besök i stugan

Fika i det gröna

I går kom Elias, Emil och Britt och hälsade på i stugan. Vi fikade. Pojkarna drack coca cola och vi andra drack kaffe, och så åt vi kakor till. De kom halv två och stannade till fyra, tror jag. Vi satt ute för det var ganska varmt. Det var skoj för grabbarna. Vi spelade kort och pratade.

Emil och Elias har nästan blivit vuxna. De växer för varje gång jag ser dem. Vi har alltid mycket att prata om tillsammans. De tyckte att det var synd att varken Tove eller Chip var med längre, de tyckte så mycket om min katt. De flög ner alldeles själva från Stockholm. Jag var rädd att det skulle hända någonting. Man är ju rädd om dem. De har bott en vecka hos mormor Britt. Jeanette och hennes man körde ner till Skåne i går.

På lördag ska vi till Åhus där Jeanette och hennes familj har en sommarstuga. Vi åker färdtjänst dit och har bokat hemresan klockan elva. Vi ska fira påsken där.

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en riktigt Glad Påsk! Hälsa till mamma.

    SvaraRadera
  2. Önskar Dig Lena också en GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så mysigt
    det ser ut!! Jag längtar ....tills vi ses

    SvaraRadera
  4. Vi längtar efter Er också......!!!

    SvaraRadera