torsdag 7 april 2011

Bygglov

Mija Kinning från Bygglov

Mija var underbar att prata med

Det finns ett TV-program som heter Bygglov där de åker runt och hjälper folk med att renovera hus och lägenheter. Vi ville att de skulle bygga en uteplats till vår stuga med grill och tak och väggar. Där kunde mamma och jag kunna sitta i varsin solstol och sola oss.

För några dagar sedan var vi på en mässa och träffade en från programmet. Hon heter Mija Kinning. Hon var populär och alla ville prata med henne, men jag var först på plan. Hon var underbar att prata med, det går inte att beskriva. Jag berättade om min blogg och hon fick mitt visitkort.

Hon sa att det var så många som sökt till programmet och det var redan fullbokat. Men vi kan söka till hösten igen.

10 kommentarer:

  1. Mija Kinning heter hon - jag håller med Dig Gilbert hon är fantastisk - hon har en förmåga att bekräfta människor - mässhallen var fullbokad och jag är helt säker på att alla i hallen kände sig bekräftade under den timme som hon berättade om de olika renoveringar som Bygglov hade utfört. Sedan hade hon också tid att lyssna till oss som hade olika frågor. Härligt när hon sa till Dig Gilbert "Gilberts tankar, de vill jag gärna läsa" och så bad hon att få Ditt visitkort!! Hon rekommenderade oss att söka igen o de tänker vi göra......gång,på gång, på gång......önskan om en grillplats ger vi inte upp...!!

    SvaraRadera
  2. Men det var ju superbra!!! Då kanske hon känner igen ditt namn när det är dags till hösten. Bra gjort!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt roligt att du fick en pratstund med Mija Kinning!!!! Din lyckost!! Ge inte upp!! Lycka till Kram från mig

    SvaraRadera
  4. Jättebra att du nu har en rubrik Uppdaterade bilder! Så bra att man kan se var bilderna finns också. Tack !!

    SvaraRadera
  5. Jag ändrade lite i högra kanten. Nu är en del text i rött, jag vill att så många som möjligt ska se det. Är det ok?

    SvaraRadera
  6. Oj vad härligt det ska bli att få komma och grilla hos dig i sommar!

    SvaraRadera
  7. Jag längtar till att Du ska komma!

    SvaraRadera
  8. Jag längtar määääääää.......

    SvaraRadera
  9. Jättekul att du fick träffa Mija, hon är fantastisk duktig. Hon har en förmåga och se det där extra i sina projekt.
    Vem vet...kanske fixar hon din grillplats så småningom.

    SvaraRadera