onsdag 8 februari 2012

Intervjuad av Lokaltidningen

Jag och Paola från Lokaltidningen

Lena chockade mig ordentligt när hon ringde och sa att jag skulle bli intervjuad av Lokaltidningen. Jag fick träffa en journalist från tidningen i dag, hon heter Paola. Hon ska skriva om min blogg och vad den betyder för mig.

Paola var lugn och sansad faktiskt och hon ställde massor med frågor. Hoppas att hon fick svar på allt hon frågade om. Hon satt här och skrev en bra stund, jag såg att hon skrev nästan fyra sidor i sitt block. Ibland när man möter någon så känns det som om de inte tar en på allvar. Men det gjorde Paola. Hon var bra. Jag tyckte faktiskt det. Mycket bra.

Efter det tog hon kort på mig. Det skulle vara fyra bilder. Jag fick göra olika miner, räcka ut tungan och vara glad och annat. Ni får se sen när det kommer i tidningen. Den kommer ut den 22 februari.

Nu kommer jag att bli mycket känd. Jag tror att hon sa att tidningen skickas till
60 000 hushåll. Kanske det kommer fram någon till mig sen och säger "är det du som är i tidningen?". Kanske de vill ha min autograf.

Det känns så bra nu. Det här är bara början på mitt nya liv. Det här har jag väntat på länge.

11 kommentarer:

  1. Oh, vad jag är stolt över Dig Gilbert! Jag förstår att Du har längtat efter detta länge....!

    SvaraRadera
  2. Ohh,vad jag längtar till den 22februari !!! Spännande.....

    SvaraRadera
  3. Lena, tack för att Du tror på Gilbert!!!

    SvaraRadera
  4. Tack Pia.....för att Du också tror på Gilbert!
    Det värmer----!!! Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Klart jag tror på Gilbert. Han är ju så bra!

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Tack David och tack för senast! Trevlig lägenhet Ni har skaffat!

      Radera
  7. Hej Gilbert!
    Blev tipsad om din blogg via en länk på Facebook. Kommer absolut att läsa den framöver!

    SvaraRadera
  8. Å va kul för dig Gilbert. Ska bli kul å läsa å se vilken bild hon väljer att sätta in på dig.

    SvaraRadera
  9. Hej Gilbert
    Det var roligt att läsa om dig i lokaltidningen
    Nu blir Du kändis i stan!!
    Ha det bra!
    Du kan alltid ringa om det är något!
    PELLE

    SvaraRadera