söndag 26 februari 2012

Naturum i solsken


Just nu sitter vi här på Naturum och fikar, Lena och jag. Vi har planerat lite och jag har med mig datorn.

Vi skulle köpa biljetter till Sten & Stanley i dag men de var slutsålda. Jag blev så besviken, så besviken. Lena med. Men sen kom vi på en bra grej och det är att använda pengarna för att åka till Helsingborg och gå på Wallmans i stället. Då får vi både underhållning och mat.

När mamma fyllde 60 år var hon och jag på Wallmans i Malmö. Då åkte vi färdtjänst dit och det var jag som hade fixat allt. Det var en helt underbar kväll. Hoppas det blir lika bra i Helsingborg.

Och så har vi planerat att åka på en dagsutflykt till Bornholm den 14 juni. Det känns bra när jag tänker på det.

8 kommentarer:

  1. Gilbert, jag kunde inte lägga in bilderna idag för min kamera krånglar. Ska försöka lösa det i veckan. Trist, för de blev så bra!

    SvaraRadera
  2. Som du ser så la jag in en bild på dig allra högst upp i bloggen. Tycker du att det blir bra?

    SvaraRadera
  3. Så bra att de senaste kommentarerna nu kommer upp på den första sidan av bloggen!!!

    SvaraRadera
  4. Synd att biljetterna var slut.... Är sten o stanley så populära ? Hoppas det blir kul på Wallmans i Helsingborg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tydligen är dom populära! Näst gång skall jag inte vänta så länge med att köpa biljetter till något som jag gärna vill lyssna till.

      Radera
  5. Wallmans låter jätteroligt!!!
    Det skulle jag gärna också gå på.

    Kram Annelie

    SvaraRadera
  6. Vackra bilder du lagt in.....

    SvaraRadera