lördag 25 februari 2012

Sound of Music

Jag var med morsan och Lena och såg Sound of Music i fredags.

Vi träffades hemma hos mamma. Lena och jag cyklade dit. Det blåste rejält och vi hade vinden i ryggen. Vi satt och pratade jättelänge och glömde nästan bort tiden. Sen cyklade vi iväg mot teatern, Lena först, jag i mitten och sist kom mamma.

Vi hade bra platser på teatern, vi satt i mitten. Det var så bra underhållning, de sjöng fantastiskt och jag rös i hela kroppen. Barnen sjöng också så bra.

Mamma hade beställt biljetter i god tid. Det var bra att vi kom iväg. Om de släpper en skiva ska jag min själ köpa den direkt.

9 kommentarer:

  1. Det var en fantastisk kväll! De sjöng så vackert att tårarna rann. Och så var det så trevligt hemma hos din mamma i hennes fina lägenhet. Tack för att jag fick vara med!

    SvaraRadera
  2. Supersnabba CykelLena25 februari 2012 kl. 11:37

    Jag fick lite dåligt samvete efteråt över att jag cyklade så snabbt när vi skulle dit. Vi cyklade ju på rad och jag fick äran att cykla främst eftersom jag har lyse både bak och fram. Då jag numera har en supersnabb cykel begriper jag inte alltid själv hur fort det går.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,Du är snabb som en vessla! Jag fick kalla på Dig och då väntade Du in mig. Vi hade en trevlig kväll tillsammans - TACK!

      Radera
  3. Tack själv - vi hade en fantastisk kväll tillsammans! Musikalen var suppebra! Tack Lena för att Du hjälper och sporrar Gilbert till så många upplevelser!

    SvaraRadera
  4. Kul å höra att ni hade en trevlig kväll och att ni tyckte den var så bra. Vi ska sen den i mars. Såg själv Grease och vet att många från den är med i just Sound of music.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att du också ryser i hela kroppen när du ska se den i mars. Första halvleken var jättebra och andra halvleken var jättebra med.

      Radera
  5. Roligt att ni gillade den!! Emil är bra!! Rikard o jag ska se den i april ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni har verkligen något att se fram emot. Vi klappade så det kändes i händerna länge efter!

      Radera