måndag 21 januari 2013

Vi har så mycket att göra

När Lena kom hem till mig idag visade jag henne två lappar på sånt som jag vill göra. Det är Nya Hemtjänsten som ska fira fettisdagen den 12:e februari och så har de 3-års jubileum den 1:e mars. Det är i Åhus och Gilbert och Lena ska förstås dit...

Och så hade Lena 17 nya förslag! Det är nästan för mycket tänkte jag, men det gäller ända fram till sommaren. Det är jätteroligt faktiskt. Det är inte så dyra grejer så det sparar jag lätt ihop. Jag ska visa mamma det på måndag när vi gör min budget.

Och så vill jag att vi ska åka till Köpenhamn till sommaren. Då ska vi sitta på en restaurang och äta pölse och jag ska dricka en öl till. Det ser jag fram emot!

6 kommentarer:

  1. Jag har kommit på en grej till, så då är det 18 förslag sammanlagt.

    SvaraRadera
  2. Härligt när det sprutar ut ideer! Vilken äventyrsglädje!!Jag kan se dig framför mig när du sitter i Danmark och tar en öl...Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. JUa, visst låter de härligt...!!! Jag är så glad för att Gilbert har denna livslust...!!!!

      Radera
  3. Allt vi kommer på att göra kostar en massa pengar! så Du får tipsa mig o Pia på grejer som inte kostar så mycket! Det där med fettisdagen låter ju trevligt men du Gilbert: Ät inte för många semlor!!! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska be Lena att framföra detta till Gilbert!

      Radera