måndag 25 mars 2013

Robert Wells

Jag och Lena var och såg Robert Wells på Konserthuset. Konserten var mycket, mycket bra. Den var toppen. Robert fick igång publiken ordentligt - oss också. Jag njöt riktigt ordentligt, det gjorde jag!

De skrev inte så bra i tidningen om konserten dagen efter. Om jag hade varit reporter så hade jag ställt fina frågor istället, som t.ex. "hur länge har du spelat?" och "kommer du tillbaka till Kristianstad?".

Jag skulle vilja ringa till tidningen och fråga vem reportern var,  jag hade tvingat dem att säga det. Sen hade jag åkt dit och pratat med honom. Jag hade sagt: "du får skriva om artikeln på ett snällt sätt, annars kommer jag att sluta att läsa tidningen!".

Jag hade med mig min kamera på konserten och tog många fina kort. Sen skulle jag ta bort dem som inte var så fina. Det kom upp en text med frågan om jag skulle radera alla. Jag tänkte välja nej men ändå tryckte jag på ja och alla fotona försvann!! Helvetes, satans, skit, tänkte Gilbert!!!

7 kommentarer:

  1. De är inte alltid att man tycker att det stämmer de som står i tidningen, men vilken tur att Du tyckte Rober Wells var bra o att Du njöt av konserten!

    SvaraRadera
  2. Jaa......visst får man svära när korten försvinner! Roligt att du gillade konserten.Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland svär du så att det osar Gilbert, men alltid med glimten i ögat.

      Radera
    2. Ja, inte har han fått det efter mig.......ha, ha!

      Radera
    3. Jag tycker att Du är fantastisk Gilbert som klarar Din nya kamera så bra......jag behöver mycket längre tid för att lära mig nya tekniska grejor....!!!!

      Radera
  3. Ja eller hur Kerstin. Det räcker att jag kommer i närheten av en teknisk pryl för att den ska gå sönder. Måste vara något med energier eller aura eller nåt annat mystiskt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, något konstigt är det Lena.....!!

      Radera