måndag 24 januari 2011

Jag har inte mått så bra

Nää, nu går jag hem!

De senaste gångerna som jag kommit till biljarden har jag börjat känna mig yr och illamående. Jag har inte kunnat fortsätta träna. Jag fick avbryta, skruva av biljardkön och åka hem. Mamma ringde mig på kvällen och då berättade jag att jag mådde dåligt. Detta har hänt två tisdagar i rad.

Vi får se hur det blir nu. Jag vågar inte spela biljard på tisdag för jag är rädd att jag ska bli yr och må illa igen.

Sköterskan här på Sommarro kom upp till mig i lägenheten och tog lite blodprover. Det blev sex rör med blod. Jag är så van vid att ta blodprov så det kändes inte svårt. I slutet av månaden ska jag till läkaren och då får vi se om det är något fel på mig. Om de inte kan se något i proverna så får jag kanske göra en tunnelröntgen.

Det gör inte så mycket om jag får hålla upp med biljarden ett tag för då kan jag ladda upp och komma igen mycket starkare och bättre. Det retar mig ändå lite att jag förlorat en del tid men det är inte mycket att göra. Det viktiga är att jag blir frisk.

3 kommentarer:

  1. Bra att Du tänker positivt och laddar Dina "batteri!"
    DU ÄR FANTASTISK!!!!!!!
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du mår dåligt Gilbert...Tänker på dig och hoppas att du snart tillfrisknar.Bamsestor KRYA PÅ DIG KRAM !!

    SvaraRadera
  3. Härlig inställning du har Gilbert. Jag tror också att du blir ännu bättre när du kan börja spela igen. Ibland kanske det är bra att göra en liten paus.

    SvaraRadera