måndag 4 juli 2011

Besök i kolonistuga nr 10

Elmer ville åka på min cykel

David och Ellinor på besök

Jag ringde för ett tag sedan till min förra kontaktperson Camilla och frågade om hon ville komma och hälsa på tillsammans med sin familj. Det ville hon gärna. Hela familjen kom. Elmer, Ellen, Camilla och Håkan. Camilla tappade nästan hakan när hon såg alla blommorna här, hon tyckte att vi har det så fint.

Och så kom Lena och en kompis till henne. Så vi blev många men vi fick ihop det. Vi drack kaffe och pratade. Jag och Lena gick bort och tittade på en stuga som kanske blir till salu. Den är jättefin, men det fanns inte så många blommor som vi har.

7 kommentarer:

  1. Det var kul att träffa Camilla som du haft som kontaktperson så många år.

    Jag kan hälsa från B att hon tyckte det var så trevligt.

    SvaraRadera
  2. Vi hade en skön eftermiddag tillsammans med gästerna!!

    SvaraRadera
  3. Ni har en vacker kolonistuga!!!!

    SvaraRadera
  4. Jag kan verkligen föreställa mig vilken underbar idyll ni har i stugan, med blommar runt omkring. Det är en visa för själen.....

    SvaraRadera
  5. låter trevligt. vi ses imorgon!
    David,ellinor & hundarna!

    SvaraRadera
  6. GRATTIS! på födelsedagen Gilbert. Jag ser fram emot att få se blomsterträdgården.

    SvaraRadera
  7. HURRA ! HURRA ! HURRA ! På din födelsedag!!! Vi ses i eftermiddag. Stor KRAM från mig..

    SvaraRadera