måndag 10 oktober 2011

På fest hos moster Inga


Morsan tycker att hon är snygg i håret

I lördags cyklade mamma och jag till moster Inga som bor i Hammar. Inga bjöd på mat, det var kyckling, potatis, sås och vin. Det var gott. Sen satt vi i uterummet och drack kaffe och pratade om allt möjligt. Vi lyssnade på gamla band som Inga spelat in när hon var yngre. Jag kommer inte ihåg nu vad hon sa på bandet.

Sen började morsan snurra med sitt hår så det blev lockigt. Jag tog kort på henne och sa att jag skulle lägga ut det på bloggen. Men jag ville inte cykla med henne hem när hon såg ut så.

8 kommentarer:

  1. Hur kan Du bara rata Din mamma som är så snygggggg?

    SvaraRadera
  2. Din morsa är alltid snygg! Skärp dig Gilbert!!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker hon ser ut ungefär som vanligt =)

    SvaraRadera
  4. Jag håller på Lenas kommentar...!

    SvaraRadera
  5. Hur I hela världen får man håret att stå så rakt upp?? Ha..Ha.. Påminner om nån figur från Mumintrollen...tycker jag. Kraam

    SvaraRadera
  6. Fråga mig inte Pia, det bara blev så.....hi,hi

    SvaraRadera
  7. Kertsin! Du är kanske släkt med Don King eller Bart Simpson. =)

    SvaraRadera
  8. Jaha, släktforskning skulle jag kanske syssla med.....tack för tipset Rikard.

    SvaraRadera