måndag 19 december 2011

Julklappar till morsan

I dag har Lena och jag varit på stan och köpt julklappar till morsan. Det blev tre paket. Mamma sa till mig: "köp nu bara en julklapp till mig". Men jag tycker att hon är värd tre stycken. Jag är nöjd.

Mamma frågade mig innan idag hur jag mår. Hon har märkt att jag har varit lite irriterad den senaste tiden och vi har blivit lite sura på varandra ibland. Det känns en aning svårt för mig just nu, jag känner mig ensam och saknar min katt. Men då försöker jag tänka på att vi ska vara i kolonistugan till sommaren och då blir jag glad igen.

Jag och min sekreterare önskar alla läsare en riktigt God Jul!

8 kommentarer:

  1. Mamma är alltid värd tre stycken julklappar, haha haha.

    Det är en konst att tänka positivt när man känner sig nere men det klarar du jättefint. Bra gjort, Gilbert!

    Jag önskar också dig och din sekreterare, min kära syster, en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  2. Tack syster yster!

    SvaraRadera
  3. Jadå..Mamma är värd många julklappar. Och Du med Gilbert!! Hoppas du snart piggnar till... Här kommer en KRAM från mej

    SvaraRadera
  4. ..Och en riktigt God Jul önskar jag Dig och din sekreterare Lena !!!!

    SvaraRadera
  5. Nu blev jag jättenyfiken - tre julklappar.....!!??
    Nu ser vi framemot att få fira jul och nyår tillsammans med släkten Gilbert!

    SvaraRadera
  6. Mamma och jag vill önska ALLA som följer min blogg en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  7. God Jul o Gott Nytt År! från mig

    SvaraRadera
  8. Margareta & Freddy27 december 2011 kl. 23:50

    God Fortsättning Gilbert och Gott Nytt År ,kram

    SvaraRadera