söndag 26 juni 2011

Nätverksträff

Jag hade möte med personerna i mitt nätverk. Vi träffas en gång om året för att checka av att allt går rätt till. Det var jag, Lena, Mao, David, morsan, Britt-Marie från HS-service och Barbro som är LSS-handläggare.

Jag hade skrivit ut punkter på datorn som vi pratade om på mötet. Jag ville att alla skulle få säga hur det fungerar att jobba med mig och om det är något de vill ändra på.

Barbro ville ändra lite på dagordningen men då började Gilbert att bli lite halvsur. Jag såg henne i ögonen och sa att det var jag som bestämde. Lena märkte att jag började bli lite sur. Då lugnade Barbro sig och accepterade att vi följde dagordningen som den var. Hon ska undersöka om jag och Lena kan berätta om bloggen för en tidning. Vi tappade nästan hakorna när hon sa det. Hon fick en tjock bunt med visitkort som hon ska dela ut.

Det var ett bra möte och alla fick säga vad de tyckte. Nästa möte blir den 25 maj 2012.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte också att det var ett bra möte. Du skötte det galant! Kul att träffa de andra i ditt nätverk.

    SvaraRadera
  2. Som mamma har jag varit med på många nätverksträffar då ilska och besvikelse har "haglat" över mig.
    Detta mötet gjorde mig varm i hjärtat!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera