måndag 8 augusti 2011

Konsert på Lilla Torg

Jag och Sara Löfgren

David, Ellinor och jag var ute i fredags. De hämtade mig först och vi åkte till pizzerian där vi käkade pizza. Ellinor körde jättebra, hon är en bra bilförare. Ena dörren var sönder på bilen,  så David fick öppna åt mig.

Sen gick vi till Lilla Torg. Först var det ett band och sen fick de igång publiken innan Sara Löfgren kom in och sjöng. Hon var underbar. Hon sjöng lite hårdrock, egentligen gillar jag inte det men hon gjorde det bra. Hon sjöng låten "Nu är jag stark" och slog med knytnäven mot hjärtat. Då rös jag i hela kroppen.

När hon gick av scenen så var jag snabbt framme och knackade henne på ryggen för jag ville ta ett kort. Men hon skulle sjunga en låt till och lovade att komma tillbaka.

David skulle egentligen ta kort på Sara och mej men han gjorde fel och filmade istället. Men det gjorde ingenting för det var ännu bättre. Jag sa till Sara att hon är min favorit.

3 kommentarer:

  1. Trevlig bild på Dig och Sara!!!

    SvaraRadera
  2. Sara har en jättefin röst. Vad kul att ha en bild på er tillsammans!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också Sara! Hon har verkligen riv i rösten..Kul att du fick träffa henne.

    SvaraRadera