tisdag 30 augusti 2011

Måla inte fan på väggarna!

Det finns en sida på nätet där man kan få kontakt med andra handikappade. Jag vill gärna träffa en ung tjej. Lena tycker att jag ska försöka träffa någon i min egen ålder. Men jag tror att en ung tjej kan mogna riktigt bra.

Jag respekterar när andra säger till mig vad de tycker, men jag bestämmer vad jag vill göra. Om jag träffar nån tjej som har ett litet handikapp, då har inte åldern någon betydelse.

Jag har flera gånger sagt till Lena: "man ska inte måla fan på väggarna".

3 kommentarer:

  1. Kärleken känner ingen ålder....Men jag tror inte man kan mogna ikapp.Jag vet ju inte vilken ålder du menar när du skriver ung..men söker man i för ung åldersgrupp kanske man inte får napp?? Och då har man ju "Hoppat i galen tunna".Önskar dig Lycka till!!! Kram

    SvaraRadera
  2. "Maka söker kaka!" - åldern har i och för sig ingen betydelse men tänk Dig mycket noga för när Du nu är på nätet och söker en vän....! Du är en mogen man och jag tror och hoppas (ja, nästan vet) att Du söker en mogen kvinna. Ingen skulle bli gladare än jag om Du fann en livskamrat....!!!!
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hittar det du söker :)
    Vi ses snart!

    SvaraRadera