måndag 8 augusti 2011

Minigolf i Åhus

Mao och jag spelar minigolf

Mao och jag kidnappade mamma och vi åkte till Åhus där vi spelade minigolf. Mamma visste inget, jag sa bara till henne att ha pengar med sig. Regnet stod som spön i backen men vi spelade ändå. Men sen kom ett riktigt skyfall och då sa jag att vi skulle sluta. Det blev oavgjort för det regnade så jävla mycket.

Sen åt vi på ett ställe där det var buffé. Det var pizza, pommes frites, kött, kyckling och soppa. Man kunde ta så många gånger som man ville.

När vi kom hem satte vi oss på verandan och somnade fast klockan bara var halv sju på kvällen. Vi var så trötta.

Det var en bra dag och vi ska göra om det en annan gång. Men då får det vara bättre väder.

5 kommentarer:

  1. Ja, Gilbert det var tur för Dig att det började regna på riktigt - jag började ju att spela bra just då o vem vet hur det hade slutat!!?
    Tack för en trevlig eftermiddag tillsammans med Dig och Mao.

    SvaraRadera
  2. Låter jättetrevligt! Ja,förutom vädret då..

    SvaraRadera
  3. Nää, minigolf är INTE roligt om ni frågar mig. Men det gör ni väl inte...

    SvaraRadera
  4. Jo, minigolf ÄR jäkligt kul! Det måste vara minst 10 år sedan jag spelade senast. Jag spelar gärna en omgång om ni är sugna? Det blir förmodligen ganska svårt att få med Pia på minigolf men lockar jag med buffé efteråt så följer nog hon åxå med!

    SvaraRadera